What is Account based marketing? Account-based marketing is essentially, a marketing technique borne out of necessity. It is primarily used by B2B companies to maximise their marketing efforts with their existing customer base—and is a technique that has continuously proven to be extremely effective. खाता-आधारित बाजार अनिवार्य रूप से, एक बाजार तकनीक है जो सामान्य आवश्यकता से बाहर है। यह मुख्य रूप से बी 2 बी कंपनियों द्वारा उनके साथ अपने बाजारी प्रयासों को अधिकतम विस्तारित करने के लिए उपयोग किया जाता है ABM एक ऐसी तकनीक है जो B2B कम्पनियो मे लगातार बेहद प्रभावी साबित हुई है। ABM has been around for many years, but it’s seeing a rise in renewed interest lately. This is in direct correlation with the rise of marketing technologies like marketing automation, targeted display advertisements or other digital tools that help make ABM much more effective. एबीएम कई वर्षों से व्यापार के लिए सही रहा है, लेकिन यह हाल ही में नवीनीकृत ब्याज में वृद्धि देख रहा है। स्वचालित बाज...